2013. február 6., szerda

Love in the Alps 19.


Ana Cristina Rivera Hill.

Sebastian és a csapat bemutatta az új autót, amelyre már mindenki várt. Február harmadikán a fél világ figyelme a Red Bull istálló körül forgott, a másik már az esti Super Bowl döntőre készült, én magam ide is és oda is figyeltem, hiszen Evelyn odáig volt az amerikai fociért, így eldöntöttük bevezetjük a hagyományt, minden Super Bowl –t együtt fogunk nézni!
Természetesen Kimi és Heikki is csatlakozott hozzánk az este, illetve Seb is hazaért időben így ő is. Együttes megegyezés alapján mindenki a San Fransisco 49ers –nek drukkolt!

Március:

A tesztekre Seb –el, tartottam, érdekelt ez a dolog, illetve tudtam, hogy még együtt tudunk lenni, a sajtó is kevésbé figyelte, mint magát a versenyeket, természetesen azért ez is fontos volt, de nem annyira.. Úgyis élesbe derül majd ki, egy –egy futamon, hogy ki – mit –tud..

Ahogyan a tesztek elteltek, jött az első futam. Ausztrália.. Nem tartottam Sebbel, nem akartam őt zavarni, és messze is volt.. Nem bírom a hosszú utakat, így nem tartottam vele. Megbeszéltük, hogy csak az Európai Nagydíjakon fogok részt venni.
Illetve az állapotom sem engedte meg, hogy vele tartsak. Három hetes terhes voltam, ezzel együtt a világ legboldogabb kismamája!

Augusztus:

Augusztus eleje és közepe között volt esedékes a Hamilton – Räikkönen esküvő.. Mindenki ujjongott, mikor Kimi és Lyn összeházasodtak, mert ők már összetartóztak, és senki sem választhatta szét őket! Heikki pedig csak beadta a derekát, és az esküvőn megkérte Nicky –t, aki ugyan lesokkolt, de Igent mondott! Persze ki ne mondott volna igent, egy olyan pasinak, mint Heikki, nem de? Én magam egy kék ruhában jelentem meg, ami szépen kiemelte a már gömbölyödő pocakomat, mivel ezzel a nagy hassal nem akartam belebújni valamilyen kényelmetlen ruhába, így én voltam a tanú, a  kék ruhám pont megfelelő volt e feladatra. Nicky volt az egyetlen koszorúslány akin egy bézs ruha volt, arany cipővel. 
wedding.A menyasszony egy gyönyörű fehér Vera Wang ruhát viselt, irigyeltem is a csodás ruháért, ami nekem nem adatott meg. 
Teljes boldogság uralkodott mindegyikünkön.

November:

Emlékeztettek? Januárban tett egy kijelentést Bernie Ecclestone miszerint szerinte a Red Bull – Vettel páros idén is megállíthatatlan lesz. Teljesen igaza volt! Sao Paulo –ban sorra a negyedik Világbajnoki címét gyűjtötte be a kedves férjem. Hatalmas volt az öröm a családban! Én magam Heppenheim –ben tartózkodtam Seb szüleinél, mivel úgy gondolta, hogy a nyolc hónapos terhes feleségét nem hagyja otthon egyedül.

December:

Két örömteli hír. Sebastian negyedszerre vette át a világbajnoknak járó trófeát. Én magam sajnos nem tudtam ott lenni, mivel a nap elején megszületett az első közös gyermekünk Sebbel, Lisette Vettel. Akit az édesapja csak nagy nehezen tudott magára hagyni, de Ő a világbajnok nélküle nincs FIA Gála! Így hát aztán csak elutazott, és Kimi –nek köszönhetően már hajnalban újra velünk lehetett.
Nem is tudom, hogy bírta volna ki, ha nem lehet ott..

Nicky Hilton.

Miután Heikki megkérte a kezemet úgy döntöttünk Finnországba költözünk. Ő továbbra is járta a világot Sebbel, én, pedig az új életemet éltem ilyenkor egyedül, de mikor ott volt ketten. Amikor futam volt sokat voltam a csajoknál Svájcban, vagy otthon, LA- ben, a szüleim szerették Heikki –t, és el is fogadták, nekem, pedig ez igazán fontossá vált.
Az Amerikai lapok tömkelege írta meg a „Botrányhősnő” eljegyzését.
Persze számomra is nehéz volt felfogni azt, ami körülöttem történt, az utóbbi hónapokban.

Ana Cristina és Seb végül csak összeházasodtak, és gyermekük született. Ahogyan Kimi és Lyn is egybekeltek. Az én kezemet, pedig megkérték. Voltaképp nem volt olyan nehéz felfogni a dolgot, csak hihetetlen volt..
Ahogyan indult az Alpok béli síelésünk annyira csúcs lett..
Elvégre mutasson nekem valaki három olyan barátnők, akik a síelésük alatt találták meg életük szerelemét?! Nekünk összejött akármennyire is hihetetlen, és azt hiszem az Alpok örök kedvenc hely lesz a számunkra..

Lyn Hamilton.

Hamilton és Räikkönen.. Nem! Nem Lewis Hamilton és Kimi Räikkönen.. Ez Evelyn Hamilton és Kimi Räikkönen. Azaz már Evelyn Räikkönen, Mrs. Räikkönen..
Amennyire féltem, és tartottam a Kimi- vel való kapcsolattól akkorát csalódtam –természetesen pozitív értelemben- szeretem és ő is, szeret. Lehet, hogy ezt nem mutatjuk ki úgy, mint Seb és Ana, de mi is szeretjük egymást, csak ez az egész nálunk más..
Különc pár vagyunk, de ez egyikünket sem érdekli. Az egyik olyan pilóta barátnő vagyok, aki minden egyes futamon ott van a párja mellett, de Gabi is csak azért van Pastor mellett, mert a menedzsere is egyben! 

Sziasztok. 
Köszönöm az előző részhez a kommentet Alexának. :D
Ez volt a fejezet, remélem  tetszett, és továbbra is tetszeni fog.! :) 
Már csak 1+1.. :D 
Komit és pipát szívesen fogadok, mint mindig. :))
Holnap délután lehetőleg tudok fel tenni részt. DE.! Pénteken semmi féle kép, mivel holnap este indulok Olaszországba, és csak Szombat reggel jövök meg.
Bocsássatok meg, remélem nem haragszotok meg rám.!
xx. Mercii. 

1 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nem hiszem el, hogy máris vége :( Mert ez a hónapokban ugrálás már nagyon is azt jelzi hogy a 3 csajszi kalandjainak lassan vége.
    Örülök, hogy mindhárman megtalálták a boldogságukat, főleg Ana-nak meg a picinek :D
    A Hamilton-Räikkönen tényleg kicsit hülyén hangzott, természetesen elsőre Lewis ugrott be :D
    Na de komolyra fordítva a szót, nekem tetszett ez a kis összegzés és várom a folytatást :)
    Ja és nagyon jó szórakozást Olaszországban :))
    Puszi <3

    VálaszTörlés