2013. február 4., hétfő

Love in the Alps 17.


Ana Cristina Rivera Hill.

Az esküvő Heppenheim –ben lesz, ahonnan az ifjú pár származik. Szombati napon, délután négykor veszi kezdetét.
ana cristina in the wedding.Már péntek este megérkeztem Heppenheim- be, és vettem ki magamnak egy szobát az egyik hotelban. Ott akartam lenni, élvezni akartam, látni akartam az előkészületeket. A részesévé akartam válni, tökéletes tervem volt, amit kész voltam megvalósítani.
Délben még könnyű ebédet ettem, ami után megkezdtem a készületeket az esküvőre. Nem jeleztem vissza, hogy jelen leszek e vagy se, senki nem tudott rólam semmit.. Eltűntem a világ elől.. Újra.
Kikerestem egy esküvőre illő öltözéket, és neki kezdtem készülődni. Tökéletes akartam lenni, tökéletes abban a pillanatban, amikor cselekednem kell. Nem érdekelt semmi, csak akartam. Vágytam rá, és birtokolni akartam! Minderre vágytam..

Felöltözve álltam a tükör előtt, és vártam. Vártam arra, hogy indulhassak a templomba, hogy mehessek, hogy ott lehessek.
Pontosan három órakor léptem ki teljesen feltűnés mentesen a Hotelból, és ugyan olyan feltűnés mentesen léptem be a templom hátsó bejáratánál.
Senki nem vett észre, árnyként mozogtam. Nem tudom, hogy hogyan sikerült mindezt meg tennem, de büszke voltam magamra.

Félnégy körül járt az idő, mikor egyre többen léptek be a templom ajtaján, mindenki csinos volt. Nem sokkal később felfedeztem rég nem látott barátaimat is. Ott volt Nicky és Heikki, Lyn és Kimi. A Vettel szülők –akiket ez idáig csak képről láttam- majd belépett Sebastian is, aki fekete öltönyt viselt, amiben rettentő jól nézett ki. Ekkor éreztem csak újra, hogy érzek!
 
Lyn Hamilton.

Ana –ról még mindig nem tudtunk semmit, ami zavart. Nagyon zavart. Mégis hol lehet, és mit csinálhat? Akkor nem jön el az esküvőre?
-Te látod? –nézek Nicky –re.
-Ha látnám szerinted ilyen nyugodt, lennék! –mindtartottunk tőle, hogy mi lesz. A napokban Sebastian egyre furcsább lett.. Kételkedtünk ebben az egész esküvő dologban..
-Lehet, hogy el se jön. –nézek még egyszer körbe.
-Lehet.. –áll fel Nicky, hiszen a jól ismert hang felcsendült, és a mennyasszony elkezdett az oltár felé lépegetni, az oldalán az édesapjával. Kimi ott állt Seb mellett-, mint tanú, és mint jó barát.
-Nicky félek.. –suttogom neki oda, ahogy elhaladt mellettünk Hanna abban a csodálatos fehér ruhában.
-Tudom én is.. –szorította meg a kezemet.

Sebastian Vettel.

Hanna mesésen nézett ki, de mikor megláttam, mégis nem éreztem semmit.
Ana pedig nem volt itt.. Nem volt itt, hogy megállítson..
Örültem, hogy Kimi volt mellettem, ő már volt házas, ki tudott segíteni, ha éppen leblokkolnék.. Már csak egyetlen félelmem volt, mi van akkor ha, Hanna Prater helyett Ana Cristina Rivera Hill –t mondok? Nem lenne jó pont, nem de? A pap következő mondata valamely féle hatással volt rám, még sem tudtam cselekedni..
-Ha bárkinek ellenvetése van e házasságot illetően, az szóljon, most vagy hallgasson örökre.. – és én hallgattam. Vajon életem legnagyobb hibája volt hallgatni?

Ana Cristina Rivera Hill.

Erre az egy mondatra vártam. A pap kimondta, senki nem akartam megakadályozni, már épp beszélt volna tovább, ám ekkor a templom ajtaján beléptem Én.
Mindenki hátra pillantott, minden szem engem lesett. Vajon mire készülök? –ez lehetett az egyetlen kérdésük. Nicky és Lyn lélegzet visszafojtva figyeltek.

-Hallgattál! –nézek bele a kék szemekbe-, Nem szólaltál meg.. –arcán leolvashatatlanok az érzelmek.
-Ana.. –suttogja- Ana Cristina. –meglepett, de mégis miért, hát itt vagyok. Léptem!
-Miért nem szólaltál meg? Láttam, hogy meg akarsz, de nem tetted.. –vonom kérdőre.
-Én.. – lép el Hanna –tól- Csak rád vártam, hogy megjelenj, hogy mondj valamit. Elmond, hogy hiba volt az egész, hogy te engem akarsz.. –szavai hallatán szívemet melegség önti el.
-Sebastian! –kiált fel Hanna, ahogyan meglátja hozzám közeledni a férfit.
-Ana. –lép hozzám.
-Seb. –mosolygok rá, keze hamar rátalál az enyémre, és összekulcsolva azokat, kezd el maga után húzni, már futunk kifelé, Hanna, pedig csak kiabál..

Sziasztok! 
Ez volt a folytatás.Hamarabb hoztam, mint kellett volna. :D
Na ki a rendes? :) 
Mint láthatjátok megtörtént a "NAGY" pillanat.. 
 Még 3+1 fejezet van hátra. :) 
Remélem tetszett a rész.! Pipa + komi tudjátok hová.
Ezek után nagyon kíváncsi lennék a véleményekre.. :)))
xx. Mercii. 

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    NA erre nem számítottam!:)
    Sikerült meglepned..
    siess a folytival!
    Puszi Eszty

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ez volt eddig a kedvenc részem.Annyira reménykedtem benne,hogy Ana lépni fog....és megtette.Hurrá!
    Remélem mostantól rendeződnek köztük a dolgok és minden rendben lesz.
    Nagyon igyekezz a folytatással!
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez a rész most nagyon ütött! Végre valahára eljött az esküvő, már nagyon vártam és Ana Christinától elvártam, hogy tesz majd valamit, amitől felrobban a meghitt esküvő :D ÉS tényleg! Végre helyesen cselekedett, és annyira örültem, hogy Seb is bizonytalan volt, rájött, hogy neki nem Hanna kell! Nagyon aranyos volt az, amikor kiszaladtak a templomból, na de mi lesz ezután? Tudnak élni a második eséllyel? :) :/
    Már nagyon kíváncsi vagyok rá!
    Puszi <3

    VálaszTörlés