2013. január 18., péntek

Love in the Alps 11.


Lyn Hamilton.

Az újév mindent megváltoztat, új életet és új reményt ad, minden más lesz..
A vele jövő tisztaság, és a teljesen új kezdet, lehetőségeket tár fel előttünk, amelyeket igyekeznünk kell kihasználni!

Ana Cristina Rivera Hill.

Már nem számított, hogy mi történt a múltban, Sebastian előtt, tavaly.. Új esélyt kaptam az életre, és új lehetőségeket.
Teljesen új életet akartam, és mindezt Sebastian oldalán, aki végig kitartott mellettem, szeretett, és nem ítélt el, amiért megöltem Billy –t. Nem lett volna, muszáj lőnöm, de én mégis megtettem, és nem bántam meg. Nem volt mit megbánni, tönkre tette az életemet, én, pedig ezért megöltem –és nem csak az én életem tette tönkre!- elég tételt vettem, és úgy érzem ehhez minden jogom meg volt.
Mikor Billy- t megismertem soha nem gondoltam volna róla, hogy képes arra amire.. És most.. Csak most jöttem rá, hogy az emberek milyenek tudnak lenni, mindig más oldalukat mutatják. A gazdagok világa, pedig kegyetlen.. Tudtam, hogy sok mindenre képesek, de az, amit Billy tett, nekem túl sok volt..
De nem akarok többé Billy –ről hallani, vagy beszélni. Rám vár az új élet, egy tökéletes férfi oldalán..

Nicky Hilton.

Heikki –vel úgy döntöttünk, hogy még mielőtt elkezdődne a szezon, elmegyünk nyaralni., valami olyan helyre, ami meleg, és napsütéses. A tökéletes választásnak, pedig Bali bizonyult, azúrkék tenger, fehér homok..
Felejteni akartunk mindketten, magunk mögött hagyni azt, ami történt. A szüleimmel sajnos a temetésen végképp összevesztem. Soha nem tudták miket tett az öcsém, én, pedig amikor mindent elmondtam kiborultak. Egyetlen egy könnycseppet engedtem meg magamnak, többet nem, hiszen Billy nem érdemelt többet!

A Balin töltött napok csodásan teltek, Heikki mindig mindenben mellettem állt, ilyet, pedig sosem éreztem. A családomnak sosem volt fontos a szeretettbeli támogatás, azt hitték, pénzel mindent, megkapnak, de szeretettet nem lehet vele venni!
Persze egy szegény ember, akinek nap, mint nap küzdenie kell, nem vágyna szeretettre, csak a dollár milliókra, amit meg tudok érteni..

Kimi Räikkönen.

Sosem voltam az a lelkis, nem sírtam, persze rám is hatással voltak dolgok, de nem mutattam ki az érzelmeimet. Ám mikor Lyn mindent elmesélt, hogy miért volt velem olyan amilyen, hogy mit tett vele az a Billy gyerek..
Kiakadtam, és szét tudtam volna verni újra és újra a képét..- de már halott volt, és megérdemelten volt halott! Ana Cristina bátor nő és becsülöm, azért amit, meg mert tenni.
Sebastian jól választott, ahogyan én is, és voltaképp Heikki is, Nicole nagyszerű lány, csak nem a legtökéletesebb a családja, de ezen lehet javítani.. Nem kell a családdal találkozni és meg van oldva, de minden bizonnyal jól megvannak ők együtt, ha együtt elmentek Balira nyaralni!

Sebastian Vettel.

-Jól vagy? –guggolok le Ana Cristina elé.
-Persze semmi gond, csak.. félek.. –válaszolja tétován.
-Mégis mitől? –ülök le mellé, és magamhoz húzom.
-Be akarsz mutatni a családodnak.. de.. Seb!- fordul felém, és megfogja arcomat-, Nézd, nem arról van szó, hogy nem akarnám őket megismerni, de én megöltem egy embert, majdnem börtönbe csuktak, nem hiszem, hogy a legideálisabb választottadnak tartanának.. –meghökkent, amit mond.. Nem hiszem el, hogy ezt gondolja..
-Kis butusom! –kuncogok fel, mire furcsán pillant rám –Szeretlek, és én téged választottalak, tehát nem érdekel az, amit a szüleim vagy bárki is gondol rólad. Mi mind tudjuk, hogy miért lőttél a nap este, és nem hiszem, hogy pont ezzel kellene foglalkoznod. Ja és, hogy tud holnap velem, utazol a gyárba, ez, pedig kiváltságot jelent! –puszilom meg.
-Szeretlek! –szinte a nyakamba ugrik, és megcsókol.

Ana Cristina Rivera Hill.

Másnap reggel miután felkeltünk, becsomagoltunk pár napra. Ezek után még maradt két óránk, a gépünk indulásáig, nekem kell egy húsz perc, mire elkészüljek, fél óra az út Zürich –ig. Fekete nadrágot vettem fel, szürke felsővel, erre egy laza blézert vettem fel, egy egyszerű bundás tornacipőt vettem fel, amit felhajtottam. Szemeimet feketével húztam ki, rózsaszín rúzst használtam –így ez most sem maradt el- és egy kis parfüm. A táskámba beledobáltam fontos papírjaimat illetve- telefonomat- a baglyos gyűrűm és nyakláncom, órám és a másik kereszt gyűrűm szolgált ékszer gyanánt. A hajamat össze fogtam egy copfba, és készen is voltam.
Sebastian ekkor már mindent bepakolt a kocsiba, és miután kabátom és sálam is fel vettem, indulhatunk is.
A reptéren reggeliztünk, kaptunk be pár falatot, ami reggelinként szolgált, ez után, pedig már indult is a gépünk!
acrh. 
Angliát elég jól ismertem, hiszen oda jártam Egyetemre. Szerettem Londont, a tájat –zöld mezők, eső.. – míg más nem szerette az esőt, én imádtam. Rendszerint örültnek néztek az egyetemen mikor a szakadó esőbe kimentem, de én jól éreztem magamat a bőrömben. Ez miért baj? Különc lány voltam, és a mai napig az vagyok, de nem számít.. Szeretek az lenni, aki vagyok!

Milton Keynes egy kisebb város volt, mégis egyszerű. Tipikus angol házak, és a környezet is ennek felelt meg, ám volt egy valami, ami nem olyan volt, mint a megszokott. Itt volt egy Gyár, egy Világbajnok csapat gyára, a Red Bull –é, Sebastian csapatának a gyára, az a gyár és az a csapat, amellyel világbajnok lett.. Háromszoros világbajnok!

-Megjöttünk!- mosolyog rám Seb, hiszen teljesen elbambultam, ott parkoltunk a parkolóban a gyár előtt. Kék piros.. –tipikus Red Bull.
-Huh.. Mekkora. –mosolygok rá.
-Gyere, menjünk be. –gyorsan kiszedte holminkat a csomagtartóból, összekulcsolta ujjainkat, és bevezetett az épületbe.
 Tényleg hatalmas volt, mégis különleges, az emberek szerették egymást, mindenki ismert mindenkit, és ez olyan lehetetlen tűnt a számomra, még a takarítónő is volt ott valaki.. 

Sziasztok! 
Szép havas időt mindenkinek! Hol mekkora a hó? :D 
Itt szép nagy, és én IMÁDOM. *-*
Na de a fejezet.. 
Ez lett volna.. KACHING. ;)
Remélem tetszett, és meg voltatok vele elégedve. Folytatás majd valamikor jön.
Ha minden jól megy holnap Svetlana életét olvashatjátok, illetve lenne egy NEW ötletem. :P
Na de nem fecsegek. 
xx. Mercii. 



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon édes rész lett és annyira örülök,hogy végül minden rendbe jött.Továbbra is úgy gondolom,hogy amit Ana Cristina tett az nagyon bátor dolog volt és az a szemét megérdemli a halált.Remélem tényleg tudsz nekünk hozni holnap új részt.
    Nálunk nem esik a hó,sőt mi több,szakad az eső.Ez kicsit lehangol,de majd eláll ez is.
    Siess a folytatással!
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    De jó, végre láthatjuk kivel mi történik a Billy-s sztori után :D Örülök, hogy túlléptünk ezen a nem túl rózsás ügyön.
    Azt hittem Seb a családjának akarja bemutatni Ana Christinát de ezek szerint a csapatához viszi? :D Na mindegy x)
    Egyébként milyen hosszú lesz ez a történet? Mert mostanában olyan részek jöttek, amikről mindig azt gondoltam, hogy tuti ez lesz a befejezés, de mégsem! Nem mintha azt akarnám, hogy vége legyen, dehogyis! Remélem még sokáig olvashatjuk a lányok életét :)
    U.i.: nálunk szinte szünet nélkül esik a hó éjjel óta és személy szerint örülök ennek...annak már kevésbé hogy a csizmám csak délutánig háromszor ázott be :D
    Puszi.

    VálaszTörlés