2012. augusztus 21., kedd

Andy és a Száguldás 24.Fejezet

Sziasztok! 
Végre GÉP közelbe, végre tudtam valamit hozni!!! :) 
Hurrá NEKEM!! :DDD
Újra pihi.. -mondhatnám, de helyette ma is pörögnöm kellett!!! 
Na, de sebaj. Majd csak egyszer kipihenem magam, még van hátra a nyárból -egy kevéske :(
Ha vége a nyárnak, jön a Forma 1.. 
Na hát akkor most örülnünk kellene! De szomorúak vagyunk, mert SULI!!!
Ne is gondoljunk rá! :P
Élvezzük amíg lehet! :D Na nem beszélek.. :)
Jó olvasást. xOxO. Mercii.


Egész hétvégén nem szóltam Sebastianhoz, nem volt se erőm, se kedvem vele. Úgy éreztem hibáztam amikor neki adtam magamat. Nem volt helyes tett, és ez úgy ahogy, de meglátszódott a versenyzésemen. Hisz a futamot csak a hetedik helyen zártam, Sebastian pole pozícióból indult, de a versenyt csak az negyedik helyen fejezte be. 
Hát most nem volt nagy ünneplés a csapatnál, helyette mindenki csomagolni kezdett, és vissza ment a gyárba, hisz a következő futam két hét múlva veszi kezdetét. 
Így haza utaztam Austin-ba. Volt mit kipihenni, és szerettem volna már Erica-val találkozni, Ő volt az egyetlen aki tud nekem segíteni. Hisz Silver most el van foglalva az Ő Teddy-ével nekem meg.. Na nekem meg a tanács amit adna.. "Ugorj Vettel nyakába!"  Tervezd meg az esküvőtöket stb.. 


Amikor végre leszálltam az Austin-i repülőtéren, egyből fogtam egy taxit és haza vitettem magamat. 
Otthon minden ruhát a szennyesbe dobtam, lezuhanyoztam és bedőltem a tv elé, ahol szerencsésen el is aludtam. 
Kopogásra keltem, az órára nézve az hajnali ötöt mutatott. Fogalmam sem volt ki keres ilyenkor, de legszívesebben jól le üvöltöttem volna a fejét, de erre nem volt lehetőségem holt kómásan. 
Erica mosolygót vissza rám az ajtóból, egy nagy táskával és szatyorral a kezében.
-Jó reggelt! -köszönt vidáman.
-Ah.. Neked is. -köszöntem vissza kicsit sem vidáman, vagy élet képesen, és arrébb álltam az útból. Ő egyből be jött. Be ment a nappaliba, és lepakolt a kanapéra, meg az asztalra. 
-Hoztam kaját. -kezdte el kibontani a szatyrot. Volt hamburger, muffin, saláta, fánk és üdítő is. -Egyél, és mesélj. -mosolyog rám. Le ülök mellé lassított felvételben és egy muffin-ért nyúlok, amit el kezdek majszolni. 
kép-Sebastian hibája az egész. -kezdem el mondani a magamért, teli szájjal. -Megcsókolt, aztán az ágyába csalt. Miatta nem voltam jó! És ugyan ott vagyunk, mint Scotter-nél. -morgok, de a könnyeim utat törnek maguknak. Elbuktam. Újra.. 
-Jaj drágám ne sírj!- ölelt át egyből. -Semmi baj. Minden rendben lesz! -próbált nyugtatni, de én úgy éreztem, hogy semmi nem lesz rendben. 
-Nem lesz semmi rendben érted?! -akadtam ki. -Ő.. és én. Csapattársak vagyunk! Erre mit tesz!? Hát nem érted.. Akár mennyire is tetszett és kedveltem, nem akartam tőle semmit! Mert a csapattársam, és tudom mivel jár, ha a csapattársadba szeretsz bele! -sírtam tovább.
-Állj! Szeretsz bele?! Te szerelmes voltál Scotter-ba?! -nézz rám azzal a "te úr isten!" arccal.
-É.. én.. nem! -dadogtam össze vissza, de tudtam már semmi értelme. -Igen. -mondtam ki végül, olyan volt, mintha a halálos ítéletem mondanám ki. 
-Ez.. Hihetetlen. -nem akadt ki, csak meglepődött. Egy igazi jó barát. 
-Nem ez a legrosszabb. -suttogtam halkan. De mivel elég közel ült hozzám, ráadásul át is ölelt, így meghalotta.
-Akkor meg mi?! -enged el, hogy rám tudjon nézni.Én a könnyeim törölgettem, és gondolkodom. Ha elmondom száz, hogy kiakad, talán még ki is borul, de ha nem mondom el akkor, nekem lesz csak nehezebb, és tudni fogja, hogy valamit titkolok. De mégis kinek mondhatnám el!? Silver-nek?! Akit rohadtul le foglal Teddy?! Vagy Grace-nek?! Akivel tényleg csak a futamokon találkozok a pasija miatt akit ráadásul nem is ismerek?! Vagy tartsam magamban és tényleg ne mondjam el senkinek se az ég világon!? 
-Azt, hiszem még mindig szeretem. Sosem tudtam elfelejteni Őt. Ő volt az első igazi szerelmem, ráadásul gyerek korom óta ismerem. Erica.. én.. Szerelmes vagyok még mindig Scotter-ba. -mondtam ki azokat a szavakat, amelyeket sosem akartam. Most mégis meg tettem. 
Nem tudom miért pont most, vagy miért itt. Egyáltalán miért kellett nekem ezeket elmondanom. Talán csak el akartam valakinek mondani, hogy megtudjak könnyebbülni. Mert igaz volt, hogy Sebastian Vettel nem csak egyszerű barát, és meg van köztünk a szikra, talán érzek is iránta valamit. De ő, nem Ő. Nem hívják Scotter Buffalo-nak, nem Ő az. Nem belé vagyok szerelmes.. De  nem leszek második sem, nem leszek Scotter Buffalo szeretője! Elég volt abból, hogy mindig csak második leszek, hogy nem lehetek szabadon azzal akivel akarok! 
Scotter pedig felajánlotta, hogy legyek újra velem, mint régen.. Hát akkor. Talán csak érez irántam valamit?! Van esélyen, hogy vele legyek, és szakítson Pénelopé-val?! 
De Ő mégis csak Scotter Buffalo a Nascar Playboy-a! Mégis mit akarhatna tőlem!? Mikor megkaphat ezer meg ezer másik csodás modellt, minden ujjá jutna egy lány meg még másik ezer. Miért választana engem, hogy ha Pénelopé-t sem választja, aki csinos, ráadásul meg van a maga esze. Egyáltalán tudja, hogy mit tesz vele a barátja?! Vagy sem!? És, ha tudja elfogadja így és beletörődik, hisz ez a sorsunk?! Ez a sorsunk cserébe azért, hogy elmondhassuk, hogy mi kiknek a feleségei, barátnői vagyunk!? 
Vajon minden nő így jár, aki mellett egy olyan férfi áll aki?! Ilyen volt Diana hercegnőnek akit éveken át csalt a férje Camilla Parker Bowles-al, majd Ő is a férfit?! - és ott van a többi is, mint Jacqueline kennedy akinek el kellett nézni, hogy férje Marilyn Monroe ágyában köt ki. 
E két nő élete merőben hasonlít a másikéhoz, és elnézték mind,hogy férjeik mit művelnek mással. És még csak két nevet említettünk. Mi lenne, ha többet?! Mitől más az Ő életük, mint az enyém?! 
Híresek férfiak maguk mögött, gyönyörű nőkkel akik a gyerekeiket nevelték, és Ők voltak koruk legfényesebb, legéltetettebb és szeretettebb csillagai. Diana az Emberi Szívek Királynője, míg Jackie Camelot lángjának őrzője, és hogy mi maradt nekik?! Csak gyermekeik, és az emberek szeretete, amely öröké élteti őket. 
De én nem akarok e sorsa jutni! Nem akarok úgy meghalni, mint Diana, vagy épp arra az életre jutni, ahogy Jackie-t kezelték férje halála után a Kennedyk.. 
Én az akarok lenni aki vagyok! És most fogalmam sincs, hogy ki vagyok, vagy mit akarok.. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Atya, gatya!! Nehogy nekem Andy megint Scotter-rel jöjjön össze!! Én most annyira nagyon Sebi párti lettem, hogy azt nem tudom leírni!! Kérlek nagyon siess a folytatással!!! És kérlek beszéljen Andy Sebivel!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia. Na valami ilyen reakciót vártam! :)
    Hogy mi lesz Andy-vel, hogy kivel lesz boldog vagy kivel nem a végén ki fog derülni! :D de CSAK a VÉGÉN! :P Bocsi.. :))))
    Örülök, hogy Sebas párti vagy, de hidd el Scotter nem olyan rossz gyerek! :D Köszi a komidat, próbálok sietni. Puszii.

    VálaszTörlés
  3. Nos,szóval ez kicsit mellbe vágott,mert éreztem én,hogy érez még valamit Scotter iránt,de arra nem számítottam,hogy még mindig szereti.Azért titokban reménykedem benne,hogy nem adja fel a büszkeségét és nem adja be a derekát a Nascaros playboynak.Remélem azt is,hogy végül Sebit választja és boldogan élnek míg meg nem halnak.
    Nagyon jó rész lett,csak kicsit rövid és nagyon siess a folytatással.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm a komidat. Jók a megérzéseid! :)
      Mint említettem csak a Végén derül ki, hogy kit fog választani.!
      Bocsi, hogy rövid lett, de nem nagyon érek rá.. :S
      Próbálok sietni. Puszii.

      Törlés