2012. augusztus 16., csütörtök

Andy és a Száguldás 23.Fejezet

 Sziasztok! Tudom, hogy rövid lett, de nem tudtam írni!! :$ 
Szégyelem is magam, jelenleg semotthon vagzok, hanem Érden, keresztanyumnál! 
Valószínű már csak jövőhéten érkezik folytatás mindenhová! 
Mégegyszer bocsi, a rövid részhez pedig jó olvasást!!! 
Puszii:)




Épp a papírokat néztem át amiket Ciaron adott, amikor meghalottam Silver hangját. 
-Hello. -kiabálta el magát mikor meglátott.
-Hello Silver! -mentem oda hozzá és öleltem át.
-Szia. -köszönt a Silver mögött állóc Teddy is.
-Teddy! -öleltem át őt is. 
Majd bementünk a pihenőmbe leülni beszélgetni. Silver szája be sem állt, és folyamatosan beszélt. Mindig mesélt valamit, én és Teddy ezen csak mosolyogtunk. 

A csütörtöki nap így telt el, pálya bejárás a kötelező interjúk, és a többi. Már kezdtem unni.
Épp a folyosón sétáltam mikor valaki a derekamnál fogva behúzott egy sötét sarokba.
-Seb! -pillantottam "támadómra"-Mit csinálsz? 
-Gondoltam beszélgethetnénk. -mosolyog rám.
-Itt és most?! -nevetek fel.
-Miért nem tetszik? -bigyeszti le száját.
-Oh de hogynem! -símitok végig az arcán. A következő pillanatban megéreztem ajkait az enyémen. Nem is tudom mi ütött belém, de vissza csókoltam, és szorosan húztam magamhoz. 
-Sebastian ezt ne! -engedtem el egyszer csak és elszaladtam, ő még utánam kiáltott, de mint aki nem hallja futottam tovább, egyenesen a pihenőmbe.
-Baj van?! -kérdezi mögöttem egy hang. 
-Teddy megijesztetél. -kapok a szívemhez. 
-Bocs, nem akartalak. -mosolygót rám.
-Semmi baj. -legyint. -De mi a baj?! -teszi fel újra a kérdést.
-Nem, nem nincs baj. -legyintek. -Csak történt valami aminek nem kellett volna. -motyogom, mint akit nem érdekel. Pedig igenis érdekel! Ő megcsókolt! Engem! De mégis miért?! Miért pont most?! 
-Hello hello srácok! -nyit be Silver az oldalán Sonja-val.
-Sziasztok. -köszönünk majdnem egyszerre Teddy-vel.
-Hát itt meg mi történt?! -nézz ránk Silver. 
-Semmi.- mondom ki egyszerűen.
-Okéééé.- mondja Sonja és ki megy.
-Én most megyek, öhm.. eszek- megy ki Teddy is. Remek egy beszélgetés Silver-rel.
-Na?! -ül le mellém.
-Megcsókolt. -mondom ki. 
-Mi?! Hol? Ki? -záporoznak a kérdések.
-Sebastian, az előbb a folyóson. -magyarázom. 
-Te jó ég és jól vagy!? -teszi fel azt a kérdést, ami nálam ki üti a biztósítékot.
-Hogy lennék már jól?! Silver megcsókolt, és én... -kezdek el kiabálni. -Nem tudom mit érzek Seb iránt, na de.. 
-Élvezted vagy nem?! -vág közbe.
-Élveztem. -adom meg magam. -és épp ez a baj! -kiabálok újra. -Én ezht nem akarom, Ő a csapattársam! nem a pasim! Silver! -jött a hisztis rész. Be mentem fürdőbe, és jó hangosan becsaptam magam mögött az ajtót, és tovább kiabáltam. Hogy lenyugodjak beálltam ruhástúl a zuhany alá és folyattam magamra a hideg vizet. De ez sem tudott megnyugtatni, újra és újra az a csók járt az eszemben. Nem akartam én azt a csókot, rosszul éreztemmagamat miatta.  Én magam sem tudommiért, talán mert élveztemis, amit nemlett volna szabad. Seb..Ő.. Azt sem tudom mit higgyek vagy gondoljak!!! 

Délután.. Mit délután ESTE! Vissza mentem a szállodába, és csak ültem az ágyon. Tanácstalan voltam.. Pedig nem akartamaz lenni, rég Nem voltam az. 
A telefonomért nyúltam és tárcsáztam a számát, pár csörgés után fel is vette!
-Beszélnünk kell,most azonnal! Találkozunk a bárban tíz perc múlva! -választ sem várva tettem le a telefont. Egyszerűen ezt akartam, beszélni vele. Tudni mit is akar ezek után. 
Át öltöztem és liftbe szálltam. Egyenesen a földszintre mentem, ahol a Bár is van. 
Oda érve ledobtammagam egz bárszékre, és rendeltem egy vodka- narancsot. 
Pár perccel később Ő is befutott. Csapat pólót és farmert viselt. 
-Szia. -ült le mellém.
-Szia. -köszöntem és lehúztam az utolsó kortyot is. 
-Szóval?!! -kérdezett rá ártatlanul.
-Szóval?! -ment fel bennemapumba. -Szóval mit jelentett az a csók. Szóval mit akarsz tőlem?? Soroljam?? -nézzek rá, a szemeimet már könny áztatta, a közönnye..
-Én.. Fogalmam sincs.. Andy. Te jöttél és felforgattad az életemet! 
-Ez nem magyarázat! - vágok a szavába. -De tudod mit, tőled ugysem telik jobbra. Hát lépjünk tovább, de ne várd el, hogy ezek után is barátként tekintsek rád! -pattanok le a székről és a lifthez sietett, de Ő követ, be száll velem a liftbe. 
Próbálok nemfoglalkozni vele, de Ő egyre csak mondja az igazát! Mire továbbra sem figyelek, az egyik pillanatban abba hagyja. Rá nézzek erre Ő neki lök a falnak és újra megcsókol, vadul falja ajkaimat.
A lift meg áll, de Ő még mindig csókol, egészen a szobámíg megy ez, ahol belököm az ajtót, és neki esek. Nem gondolkodom, már nem tudok! Csak sodrodom az árral.. 

Másnap reggel,  az Ő karjaiban ébredek. Hitetlenkedve veszemtudomásul, hogz megtettem! Lefeküdtem Sebastian Vettel-el...!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Huh, már amikor megláttam a csókos képet, már akkor imádkoztam, hogy Andy csókolózzon Sebivel és meg is történt, sőt még több is mint amire először számítottam!! Én nagyon- nagyon- nagyon örülök, de szerintem ez nem is meglepetés neked!! Nagyon remélem, hogy megbeszélik a dolgokat és összejönnek!! Siess a folytatással, amennyire csak tudsz!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hüp,hüp...Miért hagytad abba pont itt.Így a következő részig furdalhat a kíváncsiság.Nagyon várom a folytatást és siess is vele.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Először is köszönöm a komikat! :)
    Na igen végre megtörtént, aminek "meg kellett". Örülök hogz örültök neki! :D
    Bocsi, hogy ITT hagytam abba!! :$
    Próbálok vele sietni ígérem! Puszii.

    VálaszTörlés