2012. július 5., csütörtök

Andy és a Száguldás. 10.Fejezet


Sziasztok! 
Megjött a folytatás, kicsit rövidke. 
A fejezet végén még olvashatok pár szót, a folytatásról. 
Jó meleget! :D :$ Aki teheti fürödjön! ;) 
Puszii*




2011.. Ez az év is el ment.. A bajnokság?! Szoros volt, talán túlságosan is.. Az utolsó versenyem, utolsó köre.. Most dől el minden! Bajnok leszek e vagy sem?! Megkapom e azt amiért ez évben küzdöttem?! 
-Sean hogy állok?! -kérdeztem meg a csapat rádióban. 
-Minden rendben tartsd a tempót és minden rendben lesz. -válaszolta.
-Oké. -jeleztem vissza. -Sean. Hogy állnak a gumijaim?! 
-Minden rendben velük. Remek vagy kislány! -pozitív válasz volt így cselekedtem.
-Kösz Sean, és bocs ezért! -feltekertem mindent a kocsin, és tövig nyomtam a gázt! Az első akartam lenni, és mindenkit leelőzni. Hogy hány embert sikerült végül leelőznöm nem tudom, csak azt hogy sikerült.. Áthaladtam a kockás zászlón! 
-Még egyszer ilyet ne csinálj! -üvöltötte Sean, miközben a tisztelet kört tettük meg.. 
-Bocs..-sóhajtottam fel.
-Jó. Amúgy második vagy. Shelby csak a kilencedik, te vagy a bajnok- mosolyodott el a végére! 
Boldogan szálltam ki az autómból, és ugrottam Sam nyakába aki ott állt elől, majd Grace következett és Shelby a többiekkel lepacsiztam majd siettem a pódiumra. A himnusz után át adták a trófeákat, hiába csak a második lettem, de a bajnok mégis csak Én vagyok! Én lettem! 

A napok gyorsabban teltek, mint az hinnétek. Elhatároztam, hogy mit fogok tenni.. Ott hagyom az IndyCar-t és a Nascar-t is. Nem voltam már az a lány aki bajnok akar lenni bármelyikben is.. Elértem a célom, újakat akarok magam elé állítani, és ameddig nem tudom, hogy folytassam pihennek..  Az évek alatt szép kis vagyonra tettem szert, abból így is úgy is el leszek, és már most kaptam más ajánlatokat is, persze nemet mondtam, a pihenésre hivatkozva, de tudom, hogy bármikor is vissza akarok menni lesz helyem! 


Hivatalosan a díj átadón jelentettem be, hogy ott hagyom az Indy-t illetve nem megyek vissza a Nascarba, vagyis felhagyok egy időre a versenyzéssel. 
Egy hosszú ezüst ruhám volt, a hajam egyszerű kontyban, az volt az én estém! 
Újabb célokat értem el, és úgy érzem ezzel az életem egy része véget ért.. Most nincsenek terveim csak élni akarom, mint hal a vízben.. Tartják sokan, most ezt szeretném. 
A szüleim tudnak arról, hogy ott hagyom a verseny pályát, de nem szóltak semmit, ahogy az újabb bajnoki címemhez sem.. Rosszul esik e?! Nem. Ma már nem törődök velük. El értem azt amit szerettem volna, persze a Forma 1, mint álom még mindig ott lebeg előttem.. De  még várat magára. Majd egyszer...
A díjátadón boldogan vettem át a trófeát, Scotter nélkül, viszont az ünnepségre Sam és Silver újra elkísért, nem mellesleg a drága Scotter még csak a harmadik helyet sem érte el a bajnokságban, az az elérdemelné a Nascar legnagyobb bukója címet!


A díjátadó másnapján az Oprah Winfrey Show-ban volt jelenésem. Izgultam nagyon, hisz Oprah az Oprah! Bár az egész beszélgetés zökkenőmentes volt, kedvesen kérdezett a családomról, az életemről, a versenyzésről, a terveimről. Nem utolsó sorban Ashton-ról is.. 
"Ashton olyan számomra, mint egy Álom. Kislány voltam alig négy éves lehettem talán mikor Ő elment. Hiányzik persze, hogy hiányzik, de csak a hiányát érzem. Nem tudom milyen volt vagy most milyen lett volna.. Milyen hogy ha ott van a bátyád aki szintén száguldás mániás.. Egyszer volt egy álmom, Ashton élt benne, boldog volt, családapa, és versenyzett. Én pedig a suli pom-pom csapatában maradtam volt egy barátom, és nem érdekelt a száguldás.. Furcsa volt. Furcsa lenne egy olyan világban élni, de jó is lenne, hiszen Ashton ott lenne. Ha ez lenne az ára, hogy visszakapjam a bátyám megtenném, lemondanék a címeimről a száguldásról, mert számomra Ashton mindennél fontosabb még így is. Szeretném őt látni, ha csak egy percre is, de látni.. Ez a legnagyobb vágyam." 


A december nyugalmasan telt, sokat voltam a testvéreimmel, és persze Grace-el aki ezentúl is a legjobb barátnőm marad, és egy időre ő is pihen, nem szeretne mást edzeni, legalábbis egy bizonyos ideig. Január elején a Sugar magazin címlapján voltam és riportot is készítettek velem, jó két oldalasat. 


2012.. Ez az év.. Azt hittem minden más lesz, persze nem így hittem! 
Amikor Márciusban megkerestek, hogy sürgősen kellek nekik, egyszerre lettem nagyon boldog, és féltem.. Nagyon féltem. Mi lesz most?! Valóra válik az a bizonyos álom.. De mi lesz ezután!? Én a f..f..fo..for..forma 1..1..1-ben?! -dadogok össze vissza, a kezem remeg.. 
Forma 1-es pilóta leszek! A Red Bull pilótája, a második számú pilóta a mezőnyben! Megyek mark Webber helyére! -na jó nem véglegesen, de akkor is! 






Na hát akkor végre 2012. Nem fog hasonlítani a mostani VB-hez és versenyekhez az ami a történetben lesz. De személyem szerint ez jelenleg nem is fontos, mivel ez egy külön álló történet! :) Akkor hamarosan friis.. Puszii.*

2 megjegyzés:

  1. Szia!! Végre, jön a forma 1. és jön Seb is. Jaj, már nagyon vártam. Ez a rész is tetszett, örülök, hogy megint nyert!! És nagyon tetszett az a bocsi-s rész az elején, de kíváncsi lennék, hogy ha a Red Bull-nál eljátssza ezt akkor mondjuk Chris mit szólna. Na de a lényeg. Nagyon várom, hogy mi lesz köztük Sebbel. Remélem, hogy azért az elején sem lesz túl bunkó vele a szőke. És nem baj, hogy nem fog hasonlítani a mostani vb-hez, de könyörgöm (komolyan, térden állva ha kell) hogy azért Lewist ne nagyon bántsd benne. Oké? Siess nagyon a folytatással!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Hát igen jön! :D
      Próbálok sietni az írással, de ez a meleg sajnos rám is hatással van. :$ ://
      Majd hogy kivel jön össze és hogy mint meglátjuk! ;)
      Köszi a komit.
      Puszii.*

      Törlés