2012. május 11., péntek

19. Fejezet Death and Dean.

Sziiazstok! 
Na és akkor a következő fejezet! 
Egy fejezet maradt hátra és persze az Epilógus.. 
Hát ez is eljött! 
Komit tudjátok hova! :) 
És.. A vége.. Hát IGEN. 
Sorry! Sorry! Sorry! 
Jó olvasást, ha lesz.
Puszii! 


Sebastian szemszöge.
Sehol sem találtam Nikolát, kerestem égen földön, de nem volt sehol. Mint akit a föld nyelt el.
Daniella nem látta így mentem Collinhoz aki épp Üzleti Tárgyalást tartott a Konferencia Teremben. De muszáj volt félbe szakítanom őt.
Bekopogtam és intettem Collinnak, hogy jöjjön. Pár perccel később már ott is volt.
-Bocs csak nehéz lerázni őket egy tárgyalás közepette. -magyarázkodott. 
-Semmi baj. -mosolyogtam a fiúra halványan. El sem hiszem milyen jó barátom lett ez alatt az idő alatt, eddig meg totál féltékeny voltam rá! -Nem láttad esetleg Nikolát?! Nem találom sehol.. 
-Hát.. Ha minden igaz reggel még a barátaival volt, legalább is együtt reggeliztek, ha jól láttam. Még fáradt voltam és a Tárgyaló feleket vártam. De csak ő lehetett. -mosolygót rám.
-Kösz Collin. -ráztam vele kezet és már siettem is a Recepcióhoz, hogy megtudjam melyik Tedék szobája.
Mint megtudtam nincsenek a szobájukban, hanem a Bárban beszélgetnek egy bizonyos Dean Lowrey -val aki nem sokkal ezelőtt érkezett a Szállodába. 
Amint oda értem sikerült megtudnom, hogy Dean pilóta, ha nem lenne egyértelmű az öltözete! 
-Sziasztok. -léptem melléjük.
-Oh Sebastian. -köszöntött Maggie. 
-Szia. Bocs, hogy félbe szakítlak titeket, de nem láttátok Nikolát. Nem találom sehol. 
-Nikolát?! -csillant fel a szeme a drága Kapitánynak.
-Igen őt. Ismered?! -néztem rá.
-Igen ismerem. 
-Reggeli óta nem láttam. -szólt Ted. -Azt mondta fel megy hozzád, mert amikor lejött Te még aludtál. Michael Mosley and Mike Vogel - Karine Vanasse in Grand Central Terminal
-Igen. -helyeselt Mag. -Várj csak, de ha jól láttam Ő ment fel a Hegyre felöltözve. -mosolygót rám.
-Köszi sokat segítettek, de tényleg! Örülök, hogy meg ismerhettelek Dean, amúgy Sebastian Vettel. -nyújtottam a kezemet. -De most rohanok! 


Felmentem a szobámba és felöltöztem, megnéztem milyen ruhák lehetnek Nikolán. Hamar rájöttem, hogy a kék kabát és a fekete síoverall, a Red Bullos sapkával.
Siettem a felvonóhoz ahol leírtam Nik kinézetét és csak ugyan azt mondták, hogy fel ment a hegyre. Így hát én is indultam a hegyre, hiába voltam már ott. Nem tudtam merre kellene ŐT keresnem.. Annyira nagy volt ez az egész hely, fogtam magam és elindultam valamerre közben egyfolytában a nevét kiabáltam vagy kérdeztem, hogy nem e látták. 


Percek telhettek el így amikor egy fiatal pár reményt adok, megfelelt a leírásom egy lányra aki a Nagy Szikla felé tartott így elindultam az irányba, szerencsémre elég közel voltam hozzá így még csak sokat sem kellett mennem. 
Ám ami ott fogadott kész rém álom volt! 
Lily és Hanna egy körbe szorították az én egyetlenemet, aki a Szikla Szirthez közeledett. 
-Hagyjátok őt békén! -szóltam oda, mire Ők rám néztek és elmosolyogtak.
-Üdv a köreinkben Sebastian. -mosolyodott el a két lány, letörölhetetlen volt a képükről e vigyor.
-Jól beszél!- szólalt meg egy újabb hang. Oda pillantottam és megláttam Ront, Nikola édesapját. -Nem Nikolának kell bűnhődnie hanem neki. -mutatott rám. -Megkeserítette az életem. El vette tőlem a lányomat, elhagyta Hannát. Egy utolsó féreg aki megérdemli a halált. -már szorosan mellettem állt, de Én nem mozdultam. Ki akartam tartani, erősnek akartam látszódni. 
Pedig abban a pillanatban még Én is féltem, de ezt soha nem vallottam volna be senkinek! 
Nagyon féltem, hogy abban a pillanatban jön el a halálom, de ez nem volt így. A lányok egy bizonyos ponton megálltak és csak néztek. 
Majd mindent a fejemhez vágtak amit csak tudtak. A félelemtől reszkettem, nem tudtam, hogy mi lesz ezután. 
Percek teltek el így, amikor igazából óráknak tűntek. És egyszer csak megjelent Ő. Nem látszott rajta sem félelem, sem semmi más. Bátran állt a két lány elé védve engem. 
Ha valaki nem ismeri azt mondja semmi baja, nem fél. De aki valójában ismertem le tudta olvasni róla a félelmet, ahogyan én is. Láttam a szemében a félelmet, hogy nem tudja mi lesz! - De láttam benne felcsillanni a szerelmet is amit érzett irántam mikor megláttam. 
Majd egy újabb hang zökkentett vissza a való életbe az Ő hangja, apámé. 
-Jól beszél. -szólalt meg. -Nem Nikolának kell bűnhődnie hanem neki. Megkeserítette az életem, elvette tőlem a lányomat! Elhagyta Hannát. Egy utolsó féreg aki megérdemli a halált! -újra és újra halottam a szavakat. Mint aki a végítéletet regéli el, az Én Sebastianom végítéletét. Próbáltam küzdeni, kiabálni de semmi nem jött fel a torkomon. Némán zokogtam. 
Ő még elsuttogott egy szerelteket, majd feladta. Akkor és ott megtört bennem valami! 
Oda akartam hozzá futni, de lefogtak. Nem engedték, hiába kapáloztam a két lány erős volt. A távolból hangokat halottam, ismerős hangokat. E hangok zökkentettek újra vissza a valóságba láttam ahogy Seb hátrál apám pedig csak megy majd lök rajta egyet. Itt én is felsikítottam, elöszőr mióta  ott volt Ő is, jött fel hang a torkomból. 


Ezek után minden felgyorsult. Kezek kaptak ki a lányoktól. Ismerős kezek voltak, majd engem kezdtek szorítani és nyugtatni. Egy hang csitítgatni kezdett.
Szorosan hozzá bújtam és csak zokogtam, a szirt felé néztem és csak annyit láttam ahogyan Collin kiabál, nem tudtam kivel vagy mint. 
Daniella és Maggie is ott voltak, Maggie a két lányt próbálta lefogni, míg Ted az apámat. Daniella a telefonált és valamit nagyon kiabált, de Én magam sem tudom mit.
Az agyam mintha meg állt volna a működésben! 


A következő kép már egy fehér szoba, fertőtlenítő szaggal. Egyből tudtam, hogy Kórházban vagyok. Csak azt nem, hogy hogyan kerültem oda, és mit keresek ÉN ott?! 
A következő percben Maggie állt mellettem mögötte Teddel akinek keze a nő vállán pihent.
-Mi történt?! -kérdeztem elhaló hangon. Alig tudtam beszélni, marta valami a torkom, a szemeim össze voltak ragadva a sok sírástól.. 
-Semmi baj kincsem. -lépett másik oldalamra Daniella. De nem tudott sokáig beszélni, sírni kezdett. Nem értettem semmit. 
Ekkor váratlanul egy olyan ember lépett mellém aki furcsa érzelmeket hozott ki belőlem! 
-Szia Nikola. -mosolygót rám. -Minden rendbe fog jönni hidd el. -mosolygót rám azzal a mosollyal amivel régen le tudott venni a lábamról. 
-Hol van!? -tudhatta, hogy RÁ célzok, mert az arca egyből meggyötört lett.. Ekkor éreztem, tudtam, hogy az az üresség amit éreztem nem hiába való volt.. 
-Meghalt.. -mondtam elhalló hangon. Csak bólintott, a keze ami eddig is az én kezem fogta megszorítottam. Szükségem volt valakire aki tartja magát, aki mellettem áll. 
Most, hogy elveszítettem életem szerelmét! 


The Daily Mirror.
"Sebastian Vettel a híres Forma 1-es Világbajnok életét vesztette a Salt Lake City béli Utahban található hegyen, ahonnan leesett. Testén a mentősök megtalálták, de nem éppen, épp állapotban. Barátnője (Nikola Deutsch) a helyszínen eszméletét vesztette. A lányról nem tudunk friss információt. A rendőrség és a hozzátartozók NEM nyilatkoznak, ám egy dolgot már most megerősíthetünk. Nem baleset történt! 
Miért akarta volna a Világbajnok épp most, itt befejezni. Előtte állt még az élet,alig volt 24. 
Fájó szívvel veszünk búcsút a Forma 1 történetének egyik legsikeresebb pilótájától. Nyugodjon békében Sebastian Vettel, a legjobbakat kívánjuk hozzátartozóinak" 


Német RTL.
"Szörnyű hír! Adásunkat megszakítjuk, most kaptuk a hírt miszerint a Németek egyik legsikeresebb, legkiválóbb, legtehetségesebb sportolója Sebastian Vettel (kétszeres Forma 1,világbajnok) életét vesztette! Biztosak MÉG nem tudunk! Egy perces Néma Csendben emlékezünk a pilótára, és a legjobbakat kívánjuk családjának!" 


M1.
"Ronald Deutschot letartoztatták miszerint, Ő ölte meg Sebastian Vettelt. Egyelőre nem erősítette meg senki a hírt, biztosat a férfiról nem tudunk. Lányát Utahban egy magán Klinikán kezelik ideg összeroppanással, amiért elájult és több napon át nem tért magához .Az orvosok szerint így védekezik az immunrendszerre. Lily Smith (szül:Kovács Lily) és Hanna Prater (Vettel volt barátnője) jelenleg előzetes letartóztatásban van, miszerint az "összeesküvésben" ők is részt vettek. Ezenkívül biztosat eddig nem tudunk. De amint megtudunk valamit jelentkezünk." 


The Times.
"Egy világ gyászolja a híres pilótát aki életét vesztette. Bernie Ecclestone, Christian Horner, előző csapattársak, barátok fejezték ki együttérzésüket és gyászukat. Szó szerint egy Világ gyászolja a Németek gyöngyét." 


Michael Schumacher: "Olyan mintha még mindig velünk lenne. Furcsa lesz nélküle versenyezni. Imádtam a kölyköt. Örökké a szívünkbe zártuk, és azt hiszem örökké is fogunk rá emlékezni. Nyugodj békében Sebastian."


Kimi Raikkönen:"Még most is nehéz elhinni ami történt. A legjobb barátom volt. Nehéz feldolgozni a halálát, még nem kellett volna elmennie. El sem tudom képzelni mit érezhet a családja, akiknek a legjobbakat kívánom. Szerettük őt. Így búcsúzunk tőled Seb: "Szerettünk Kölyök, örökké élsz bennünk." 


A Red Bull nyilatkozatában olvashattunk olyanról is, hogy a csapatban több helyen is meg fog jeleni Sebastian arca, illetve a fekete szín. De nem csak a csapat, barátok, hozzátartózok gyászolják a fiatal pilótát. Rajongók ezrei állnak megtörten a hír után. Mindenki csak találgat: Miért őt?! Miért ilyen fiatalon?! -De kérdésükre választ nem kapnak...


Sebastian Vettel Élt 24 évet.

4 megjegyzés:

  1. Én most itt meghalok. Komolyan, már írhatják a sírfeliratomat. Ha hiszed ha nem potyognak a könnyeim, pedig nálam tényleg nagyon ritka eset. (és van aki már végigolvasta a történetem és szerintük az enyém durva, akkor kérdezem, hogy ez mi?) Egy részről nagyon tetszett, mert szuperül írsz, de most meg....jó, nem tudom mi van. Nem hiszem el, hogy ez történt!! Siess a végével, mert kíváncsi vagyok. (és hozz nekem valami vidám és boldog rész is, valahová)
    Puszi Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Erre azt tudom mondani amit TE szoktàl nekem! ;) /Hidegzuhany,nyugi!/
      Hidd el a vège boldog lesz. Van amit TE sem tudsz! :D
      El sem tudom mondani hogy mennyire örülök annak,hogy tetszik! :) Nagyon köszönöm a komid! :D
      Sok Sok Puszii! *

      Törlés
  2. Szia.
    Most komolyan meghalt???? :O
    Ne már... annyira jól indult a kettőjük kapcsolata, és Lily meg Hanna...bár az apjában csalódtam a legnagyobbat. Úristen... most nagyon kivagyok!!!
    Most írtad, hogy a vége boldog lesz... feléled, Seb vagy mi? :DDD
    Nagyon siess, mert most tökre izgulok!
    puszaa.

    VálaszTörlés
  3. Sziia.
    Igen meghalt.. Nem, feléledni nem fog! :D
    Apuci gonosz ezt most tényleg bebizonyította! :S
    Próbálok sietni.
    Puszii.

    VálaszTörlés