2012. április 5., csütörtök

Novella Part 3.

Sziasztok! Itt a Novella befejező része! 
Nagyon remélem, hogy tetszik. :) 
Puszii. 




Csak nagy nehezen sikerült fel kelnem reggel, a fejem eléggé fájt ahhoz, hogy ma egész nap az ágyban maradjak, de megígértem a nővéreimnek, hogy velük leszek, így ez a tervem ugrott! 
Az éjjeli szekrényre néztem, melyen az óra kilencet  mutatott. 
Remek máris késésben vagyok. -dőltem vissza a párnára. 
Ám ekkor valami furcsát éreztem, és halottam. Meg emeltem a takarót és benéztem. Meztelen voltam! Magam mellöl pedig szuszogást halottam, vagyis azaz a valaki akivel az este lefeküdtem itt alszik mellettem. 
Félvén lassan oldalra fordultam, miközben istenhez fohászkodtam!: "Istenem csak add, hogy jó pasi legyen! Kérlek!" -ismételgettem magamban. 
Mikor megláttam ki fekszik az ágyamban, nem is tudom mitől lepődtem meg jobban, hogy egy jó pasi, vagy hogy pont Ő.. Míg ezeken gondolkodtam el kezdtem mosolyogni édes szuszogásán! 
Időtlen időkig tudtam volna nézni, de nem lehetett. Vasárnap van és neki már a pályán kellene lennie! Rázogatni kezdte, mire öt perc után nagy nehezen fel ébredt!
-Mi a... -kezdte, de amint meglátott rám mosolygót, és egy puszit nyomot a számra. Ez meg mi volt?! 
-Jó reggelt. Késésben vagyunk. Öltözz! -néztem rá halál komolyan. Tudtam, hogy ha el késik öt megölik, de engem is! Tuti, hogy Petra és Tami már keresnek! 
Kikerestem magamnak valami elviselhető ruhát, ami még jól is néz ki, közben nagyokat mosolyogtam azon, ahogy Sebastian a ruháit keresi meg, és különböző lehetetlennek tűnő helyeken rájuk bukkan. 
-Ne nevess! -szólt rám. 
-Miért is ne?! -néztem rá össze ráncolt homlokkal, közben mégis mosolyogva.
-Ez a te hibád! -jelentette ki. 
-Nem csak az enyém! -ellenkeztem és fel emeltem kezeim. 
-Igaz. -értett egyet és mikor már mindene meg volt elindulhattunk. 
Végig csak arra tudtam gondolni, hogy ne lássanak meg vele együtt! Kitudja miket feltételeznének.
Mondjuk barátnak barátok vagyunk,de akkor is. Este együtt jöttünk meg most együtt távozunk. 
Nem volt szerencsém! A hallban össze futottunk Jensonnal és Petrával, aki hasonló állapotban volt, mint én. Megegyeztünk, hogy együtt megyünk ki a pályára, Jenson hasonló jó állapotban volt, mint Sebastian. Úgy látszik csak mi voltunk totál másnaposok. A kocsiban Petrával hátra ültünk, és csak kérdően néztünk a  másikra magyarázatot várva! 


Sebastian vezetésével tíz perc alatt kijutottunk a pályára, a fiúk rohanni kezdtek a boxok felé, mi pedig a V.I.P. helyünkre. Tamara már ott ült a helyén, mikor észre vett minket mosolyogni kezdett. 
-Na mi van elveszett báránykák?! -nevetett.
-Nem vicces! -ellenkezdtünk egyszerre Petrával.
-Nem mi?! -mosolygót tovább. -Az este csak úgy ott hagytatok. Te- nézett rám. -Te Mandy el sem köszöntél csak azt vettük észre, hogy sehol sem vagy. Petra meg csak annyit mondott, hogy megy! Engem meg ott hagytatok egy holt részeg Kimivel és egy józan Michael el aki öntötte a poénokat. Mondhatni jó estém volt. De az tuti, hogy nektek jobb volt. -nevetett tovább rajtunk. -Ezt igyátok meg. -adott a kezünkbe kávét.
-Kösz.- vette ki a kezéből Petra és leült Tamara mellé.
-Én inkább egy energia italt iszom. -sétáltam a pulthoz, és le vettem egy Red Bullt. Majd vissza csoszogtam a lányokhoz és le ültem melléjük. 
-Szóval kik voltak a szerencsések?! -vigyorgott tovább Tami.
-Ne itt! -állt fel Petra és behúzott minket apa irodájába.
-Szóval akkor mi van?! -ült le apa székébe Tamara. -Gondoljátok azt hogy a bíróságon vagyunk. Leülni! -mutatott a két székre amire le is ültünk. -Én vagyok a bíró. -mosolygót Tam. -Valljatok. -nevetett.
-Majd én kezdem! -szólt Petra. -Szóval Jensonnal buliztam hiszen tök jóban vagyunk, ő meg összeveszett Jessicával és felejteni akart. Este vele mentem el, és lefeküdtünk! És.. hát most nem tudom, hogy mi van! Neki barátnője van, nekem meg férjem és.. Megcsaltam! 
-Legalább védekeztetek?! -jött a kérdés a "bírótól". 
-Tamara fogalmam sincs! -állt fel Petra, és fel alá kezdett mászkálni. -Csak megtörtént! 
-Jöjjön Amanda. -nézett rám. -Beszélj. -mosolygót kajánul. 
-Dettó. -mondtam könnyedén.- Csaja van nekem meg senkim, és lefeküdtem Sebastiannal. -én nem voltam ideges és nem mászkáltam. Talán hibáztam, mert Sebnek van csaja, de nem érdekelt Petrával ellentétben. Hiszen ő a férjét csalta meg. 
-Ja és minden bizonnyal nem védekeztünk! -sütöttem le a szemeim, és a cipőm kezdtem nézni.


A hangos bemondó zökkentett ki minket a világunkból. Bemondta, hogy a futamig öt perc van hátra, így vissza mentünk a helyünkre és végig néztük a futamot. 
Jenson nyerte meg, míg Seb második lett. Nem mondom, hogy nem voltam rá büszke, mert nem lett volna igaz! Az voltam, nagyon is, és amint láttam Petra is az volt Jensonra. 


9 hónappal később:
undefined
A világbajnokságot az idén Jenson nyerte. Mindenki nagyon boldog volt főként Petra! 
Na igen. Petra és Jenson szint vallottak, mire Petra és ő rájöttek, hogy szeretik egymást! 
Így három hónapja össze házasodtak és várják a babájukat, akinek hamarosan meg kell születnie. 
Én is terhes vagyok! -és Igen Sebastian az apja. 
Aki azonnal szakított Hannaval amint elmondtam neki a hírt, én persze nem akartam, hogy szakítsanak csak jóga volt tudni!  
De a kapcsolatuk nem volt a régi és szerelmet is vallott, ELMONDHATATLANUL BOLDOG VAGYOK! Kislányunk született, aki a Kármen nevet kapta. Kármen Vettel a mindenünk, a család fénye. Mind az én szüleim mind Sebastiané boldog volt, mikor megtudták, hogy terhes vagyok. 
A világ legjobb anyósa és apósa Heiki és Norbert, és a kis Fabian valami tündéri nagybácsi, és Melanie meg Stephanie a legjobb nagynénik! 
A BOLDOGSÁGUNK HATÁRTALAN!         



2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszett!! Igazán nem is nagyon tudok mit írni, csak azt, hogy nagyon- nagyon- nagyon jó lett! Puszi

    VálaszTörlés