2012. április 13., péntek

Lily fejezete és a titok nyitja. (15. Fejezet)

Sziasztok! 
Itt a Titok nyitja. (mondhatni) 
Remélem mindent megértettek és tetszeni fog.
Jó hétvégét! 
Puszii. 

Soha nem hittem volna, hogy olyat fogok tenni amit tettem! De meg kellett, hogy tegyem! 
Nem hagyhattam, hogy Ő és Sebastian újra együtt legyenek, legyen egy kisbabájuk és boldogan éljenek amíg meg nem hallnak! Nem tehettem volna meg. Tudtam, hogy egyedül nem vagyok képes a tervemre. Segítség kellet! Azt is tudtam, hogy kitől kaphatom meg. 
Ronald volt az az ember. Nem is akadékoskodott, amint megtudta mi az igazság, bele ment. Nem törődve azzal sem, hogy Nikola állapotos vagy akár, hogy az életébe is kerülhet a "baleset". 
Könnyű volt annak álcázni. Drogot raktunk a sofőr italába, megfűszerezve jó sok alkohollal. Direkt úgy terveltük ki, hogy ne üsse ki csak akkor ha már vezet. 
A terv pedig bejött, hiszen a kórházból hívtak minket hajnali négy körül, hogy bevitték Sebastiant és Nikolát, miszerint autó balesetük volt a sofőrjük pedig meghalt. 
Nem hittük volna, hogy meg fog halni szegény párra, de nem is volt baj. A drog mindent megoldott, ha kiderül a tokszikologiai vizsgálaton, a sok alkohol illetve drog mindenki úgy fogja hinni, hogy a sofőr tehet róla! 
Eszébe sem fog jutni senkinek sem, hogy a baleset nem is baleset volt, hanem gyilkossági kísérlet, melynek célja az volt, hogy a szerelmesek elszakadjanak egymástól és, hogy vége legyen a kapcsolatnak. 
Minden bizonnyal Ronald úgy van vele, hogy inkább látja Nikolát holtan, mint sem Sebastian Vettel mellett. Őszintén megtudom érteni őt! Én is így voltam vele inkább látom holtan Sebastiant, mint hogy Nikola mellett. 
Talán ezért értettük meg egymást ilyen jól Ronnal, és nem csak a közös tervben, hanem az ágyban is! Nem éreztem magamat ribancnak azért, mert a "legjobb barátnőm" apja a szeretőm, és mert az anyja szinte a lányának tekint. Erre én a férjével fekszem össze! 


Nekem már nem számított semmi. Éveken át játszottam az édes kis lányt, aki jól viselkedik és cselekszik. Pedig soha nem voltam az. Mindig is nagyra vágyó voltam, de ez engem soha nem érdekelt! 
Az első modell fotózásomat sem kaptam volna meg tizenhat évesen, ha nem fekszem össze a fotóssal. Úgy voltam vele, ha ez az ára annak, hogy híres legyek akkor miért ne?! 
Jól bántam a lapokkal így fél évre rá már Nemzetközi Cégek kértek fel fotózásokra, és egyre ismertebb és ismertebb lett a nevem. 
Az újságok címlapján szerepeltem, tinédzser fiúk millió rakták ki a fotóimat és posztereimet a szobájukba, én voltam az álom lány számukra. 
Most pedig megkaptam életem nagy lehetőségét én lehetek a Victoria's Secret Új Angyala.
Életem nagy álma válik valóra ezzel. 
Lily hálóingje.

A telefonom csörgésére eszméltem fel, és keltem ki az ágyból. Oda sétáltam a bár pulthoz és csak remélni tudtam, hogy nem Daniella hív megint, hogy a gyerekkel nyaggasson, mert terhes! 
Ez engem hol érdekel?! Amióta felmondott és többé már nem a csicskásom nem izgat a dolog! 
Szerencsémre nem ő hívott, Ron nevét írta a telefon. Mosolyogva nyúltam a készülékért.
-Csak nem hiányzom?! -szóltam bele.
-Most nem érek rá viccelni. 
-Mi történt már megint?! -vágtam unott képet. -Tudod nem tudok mindig segíteni, ha épp a feleséged nem hajlandó kielégíteni te meg egyedül nem vagy rá képes és a szex újságok sem használnak. -dőltem vissza az ágyra. 
-Most nem is erről van szó! -mordult fel. -Nikola és Sebastian itt vannak! Már egy napja, és én nem bírom! Idegesít a tudat, hogy a lányom mellett van. Utálom a gondolatot és azt is, hogy vele alszik, hogy fogdossa, hogy csókolgassa. Már attól is rosszul vagyok, hogy Nikola tőle volt terhes!-Nekem sem kellett több, mi az, hogy ott van?! Be telt a pohár itt és most! 
-Ne aggódj Ron. -álltam fel. -Majd én mindent elintézek neked. -húztam ördögi mosolyt a számra. -Tudom, hogy ki tudja tönkre tenni őket és a drága kapcsolatukat. -nevettem el magam.
-Minél előbb intézkedj. -szólt Ron, és már ki is nyomta a telefont. 


Háborút akar a gerle pár?! Akkor megkapják! Háború lesz! És ÉN fogok győzni! Majd Ő tönkre teszi őket, főként, ha megtudja, hogy mennyit fizetünk neki érte! 
Megesküszöm mindenki számára tönkre teszem, persze hogy tönkre. Nikola Mary Ann Deutsch el vett tőlem mindent amit csak lehet és ezért meg kell hogy fizessen! - és meg is fog! 
Ha kell az életem árán is, de tönkre teszem őt! 

2 megjegyzés:

  1. Ne már!!! Miért kell őket mindig bántani? Annyira szeretném, ha boldogok lehetnének és nyugodtan együtt lehetnének!! Szuper rész lett, siess a folytatással!! Puszi Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia.
      Elöszőr is köszönöm a komidat. :)
      Örülök,hogy szeretnéd a Boldogsàgukat! -De hàt ennek sajnos így kell lennie.De megígérhetem neked,hogy a Vége Happy End lesz! ;D
      Puszii.

      Törlés