2012. március 3., szombat

7. Fejezet

Sziasztok! 
Íme itt a 7. Fejezet. :) 
Nagyon örülök a 10(!) rendszeres olvasónak, amit köszönök. :) 
Na azt hiszem nem is húzom tovább az időt. 
Jó olvasgatást, komit tudjátok hova lehet írni.
Szóval Puszii miindenkiinek. <3 








Reggel amikor felkeltem arra gondoltam, hogy mi történt a múlt este. Lekiabáltam anyám fejét, aki valószínűleg meg van sértődve és haragszik is rám. Bár most ez volt a legkisebb problémám. 
Volt bőven más amivel foglalkoznom kellett. 
Kikászálódtam az ágyból növekvő hasammal.. Ma van Augusztus utolsó napja egy pénteki nap. 
Vége a Forma 1-es szünetnek is. -gondoltam magamban. - Az az az idén folytatódik. 
Sebastian újra látható lesz a TV-ben.. 
Jól emlékszem milyen hisztit vágtam le apámnál hogy ne kelljen ki mennem a Magyar Nagydíjra, mindennek már egy hónapja. Újabb hónap telt el.. Holnap már Szeptember és ezzel belépek a 3. hónapba. 
Az ablakhoz sétáltam és szét húztam a  függönyt. Augusztus utolsó napja, az idő?! Borzasztó a szél fúj, esik az eső. Hideg is lehet kint.  Remek. -gondoltam, és ma még orvoshoz is kell mennem. 
Jó hogy eszembe jut. Az órámra néztem. Reggel fél 9. Az orvoshoz 11-re kell mennem. Szerencsére még van időm. A gardróbomba sétáltam és keresgélni kezdtem az időnek megfelelő ruhákat.
Keresgélés közben újra eszembe jutott az nap, pont egy hónappal ezelőtt vasárnap... 


Július 29. Vasárnap. 


Meleg napsütéses idő volt. Ma van a Magyar Nagydíj, ami annyit tesz hogy Sebastian Magyarországon van. A legdurvább az, hogy nem mentem ki edzésekre meg semmi ilyesmi. 
Martint viszont apu meghívta hozzánk, meg Jessicát és Jensont is. Ma este jönnek át vacsorára, ha nyernek akkor ez egy győzelmi vacsora lesz.. 
Reggel 10 van, csodálom hogy a szüleim még nem rontottak be hogy hol vagyok miért nem készülök.. Stb.. Talán beletörődtek abba amit még tegnap mondtam nekik?! 
Nem az nem rájuk vall. Akkor csak késnek vagy arra várnak hogy lesétálok hozzájuk mosolyogva és azt mondom- jaj igen megyek meggondoltam magamat! - na de ezt várhatják. Akár mennyire is szeretem a Forma 1-et nem akarok elmenni. 
Erre pedig nyomos indokaim vannak!! : 

  1. Az időjárás borzasztó izzadok, mint egy ló. 
  2. Folyamatosan hányingerem van és a reggel folyamon háromszor hánytam, és még mindig érzem, hogy mindjárt kidobom a taccsot! 
  3. Nem akarok találkozni Sebastian Vettelel. -de ez tényleg csak a legutolsó indok. De csak azért van mert nem állok rá MÉG készen, de főként most épp az előbb felsorolt indokok miatt. 
Alig telt el tíz perc és kopogtak az ajtómon. Amint jeleztem egy -igennel - hogy beléphet apa jött be és ült le az ágyam szélére.
-Szia Nikola! -köszönt. 
-Szia Apa.- köszöntem én is. Még nem találkoztam a szüleimmel, mert a reggelimet a szobámban fogyasztottam el, annyira rosszul voltam.
-Nem reggeliztél velünk Nik. 
-Mert rosszul voltam, és nem is ettem sokat mert amit ettem ki is jött, már háromszor voltam hányni a mai reggel folyamán. Sajnálom apu de rosszul vagyok. Ez a meleg én ezt nem bírom és rosszul is vagyok. Kérlek apu ne akard hogy ki menjek a Hungaroringre! Viszont megígérem hogy a Tv-t nézni fogom és emellett minden tökéletes lesz a vacsorán. 
-Nikola! De megígérted Martinnak még Valenciában. -próbált rá venni.
-Igen papa megígértem! De akkor még nem tudtuk hogy terhes vagyok és ha a vacsorán elmondom Martinnak akkor biztos megfogja érteni. Nem de?! 
-De igen. Rendben. Akkor majd megmondjuk, hogy meglepetés. Vagy valami ilyesmi. De amint megtudja az okot megérti. Addig is pihenj és készülj a vacsorára. 
-Oké papa. Köszönöm. Jó szórakozást. -átöleltem és adtam neki egy puszit. Majd ki ment a szobámból és nem sokkal később el is indultak otthonról anyával a Hungaroringre! 


Jelen.


Persze nem lett úgy ahogy. Martin el jött és megtudta a jó hírt. Gratulált is és másnap reggel egy hatalmas csokor virágot is kaptam.undefined Ám Jenson és Jessica nem jött el. Mert Jessica ételmérgezést kapott, Jenson pedig maradt ápolni, viszont ő nyerte a futamot! Sebastian pedig a második lett.  Így ők a mai napig nem tudnak a terhességemről, ha csak Martin el nem mondta, de gondolom akkor hívtak volna.. Vagy mégse?! 
Mindegy is kár a múlton rágódni. Nem de?! Ami megtörtént megtörtént, nem lehet ellene tenni..
Én már csak tudom. 


Újabb kép villant be a fejembe.  Az az időszak amikor fél évig Németországban laktunk. 
Nehéz időszak volt hiszen a papának akkor halt meg a bátyja Hann. 
Szikla mászás közben a hevederrel történt valami és Hann lesett, azonnal szörnyet halt. 
Mi pedig azonnal oda utaztunk és gyászoltunk. Én addig oda kint Németországban jártam Középiskolába. Szerettem a sulit és az osztálytársaim is kedvesek voltak. 
Emlékszem, hogy engem is hogy megviselt Hann bácsi halála akit igaz nem nagyon ismertem de nagyon szerettem. Akárhányszor találkoztam vele akkor csak én léteztem a számára és ő az enyémre! Mindig bohóckodtunk és nevetgéltünk. A halála mély fájdalommal érintett én mindig sírtam ha csak rá gondoltam vagy ha egy képet láttam róla. Apa magába fordult és csak dolgozott, szegény anya azt sem tudta mit tegyen. De ennek mára hála istennek vége van. 


Folytattam a ruha keresgélést és találtam is megfelelő darabokat amiket kikészítettem majd lezuhanyoztam és élveztem ahogy a meleg víz végig folyik rajtam,az összes porcikámat át járta.
 Gardrób Szoba.
Miután eleget álltam a zuhany alatt kijöttem alóla és megtörölköztem és vissza mentem a gardróbba. Ledobtam a vizes törölközőt a kanapéra és elkezdtem öltözködni.   
Felvettem a fehérnemű szettet, majd egy rózsaszín trikót rá egy rövid ujjú  felsőt amin egy arany színű masni van, a fekete gatyát és egy rózsaszín kardigánt, és egy rózsaszín gumicsizmát, fel vettem egy aranyszínű orrát, egy nyakláncot és gyűrűt.
A táskába bele pakoltam a papírjaimat, vizsgálat eredményeket stb. amire szükségem van.
Nikola ruhája.
Majd felkaptam a kezembe a kabátom a táskával együtt és lesétáltam a lépcsőn. 
Lent anya ült a kanapén, és épp olvasott. 
-Szia anya! -léptem mögé és puszit nyomtam az arcára.
-Jó reggelt Nikola. -köszönt.
-Anya bocs a tegnapiért. Tudom megbántottalak de tudod néha nagyon idegesítő számomra az örökös kérdezgetésed és az hogy mindig mindent tudni akarsz. Nagyon jól tudod hogy Lily kiskorom óta a legjobb barátnőm, Danielát is nagyon szerettem és ő áll Lily mögött rögtön. Collin pedig a mondhatni történetem után egyből mellém állt így úgy éreztem joga van tudni.
Persze tudom, hogy ti is mellém álltatok, de ők a barátaim és mellettem állnak. 
Nem ítélkeznek felettem. Támogatnak akármi is a véleményük. Persze tudom, hogy ti is, de ti mégis máshogy. Kérlek értsd meg, hogy számomra is új amit tegnap megtudtam de a baba apja még most is szeret és én is őt. De nem lehetek vele ennek pedig meg van az oka, és igen megbántott de nyomos oka volt rá amit csak tegnap tudtam meg! Kérlek anya hidd el nekem, hogy így mindenkinek a legjobb hagyd, hogy megvédjem őt! 
-Hiszek neked Nikola és nem haragszom rád. Tudom hogy igazad van és sajnálom. Elhiszem, hogy nyomos okod van védeni őt és azt is hogy a mai napig szereted. Én csak azt akarom, hogy boldog légy. Most pedig nyomás nem várat magára az orvos és az eredményekre is kíváncsi vagyok, hogy mit mond! 
-Köszönöm anya. -át öleltem majd siettem is ahogy ő is mondta az orvos nem várat magára. 


Nikola autója. /Audi TT Coupé./
Kint a ház előtt már kint állt a kocsim, bepattantam és a kapu felé hajtottam. 
Onnan pedig be a Városba az orvosom magán rendelőjébe. 
Mivel az Ország egyik legjobbjához jártam itt az időpont tényleg időpont volt, Tizenegy előtt tízperccel értem oda így csak tízpercet kellett várnom, majd be is hívtak.


A doki megnézte az eredményeket, amik kitűnőek lettek, minden rendben van a picivel. 
Viszont még a nemét nem lehet tudni mert nem úgy fekszik. 
Nagyon sajnáltam, hogy még nem tudom. De nem baj. A lényeg az, hogy egészséges. 


Sebastian Vettel. 

Egy nap telt el azóta amióta beszéltem vele, ,ár Belgiumban vagyok. Nem sokára kezdődik az első szabad edzés. De nem érzem magam a toppon. Hiányzik és a hiánya mintha felemésztene.
Nem tudom miért vagy hogyan. Hannahnál sosem éreztem ezt. 
Ebből is látszik, hogy Hannah és én nem illetünk össze. Nikola Deutsch az igazi számomra, de nem merem felhívni. Hiszen tegnap is rám csapta a telefont. De az utolsó mondata valahogy nem hagy nyugodni. Azt mondta, hogy nekem is szükségem van rád! Vajon miért?! 
Talán valami baj érte?! Istenem.. Mi lehet vajon veled Nikola Deutsch?! 


Annyira más nélküle minden. Az a Valenciai hétvége volt életem legszebb hétvégéje, és mégis olyan hamar vége lett.. Hannah és a betegsége. Olyan rosszkor jött ez az egész. 


-Sebastian! Sebastian! -a nevemet mondogató valakire eszméltem fel a gondolataimból. Megfordult és Christian állt mögöttem. 
-Igen?! -néztem rá. 
-Gyere nem sokára kezdődik az edzés addig még elszeretnénk mondani neked pár dolgot. 
-Rendben menjünk. -álltam fel.
-Ugye minden rendben Sebastian?! -nézett rám kérdően Christian.
-Nem semmi sincs rendben Chris. -fogtam meg a fejemet. 
-Mi a baj Sebastian?! Talán Hannahval van valami baj?! -Ha csak Hannahval lenne. Mégis mit mondhatnék?! Talán itt lenne az ideje annak, hogy elmondjam az igazat Christiannak.. 
-Nem Hannahval nincs semmi gond, mármint ugyan úgy van ahogy eddig volt. Rosszul. Emlékszem arra a csókos fotóra ami Valenciában készült?! -néztem rá.
-Igen persze amin te és ha jól emlékszem egy magyar lány csókolóztok. Martin jó barátja az apja, nem?! 
-De igen. Tegnap este beszéltem vele. Szokott hívni de soha nem szól bele. Éreztem, hogy szeret és nem hiába hívogat. De tegnap amikor beszéltünk kérdőre vont, hogy miért maradtam Hannahval. Azt ígértem neki, hogy dobom Hannah mivel már nem szerettem, és Nikola 1perc alatt elcsavarta a fejemet. Amikor elmondta mi történt Hannahval megértette, de amikor azt mondta, hogy Hannahnak jelen pillanatban nagyobb szüksége van rám mint neki teljesen kifordult magából. Kiabált velem, hogy neki pont ugyan olyan szüksége van rám vagy még nagyobb is majd rám csapta a telefont! -meséltem el mindent. 
-Áh értem. Hát öregem kemény helyzetbe került az biztos. De jelen pillanatban csak azt tudom mondani, hogy koncentrálj az edzésre és a futamra. Aztán pedig döntsd el, hogy mit teszel. Elmész e hozzá vagy sem. Beszélsz e vele vagy sem. Mivel látom rajtad, hogy tényleg szereted ezt a Nikolát és, hogy aggódsz érte ezt tudom tanácsolni. De azt hallottam Martintól, hogy mivel a Magyar Nagydíjra nem tudott kijönni valami miatt, ezért a szülei rávették, hogy a Brazilra el menjen velük.-Christian szavai jól esetek. Viszont el sem hiszem! Nikola ott lesz a Brazil Nagydíjon! Személyesen is tudok majd vele beszélni és tisztázni tudom vele a dolgokat.  Ez igazán megnyugtatott.. 
Nikola és én találkozni fogunk Brazíliában!

1 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon tetszik a tortenet es ez a resz is.Siess a folytatassal mert kivancsi vagyok ra.Puszi

    VálaszTörlés