2012. március 11., vasárnap

10. Fejezet Ende eines Lebens

Sziasztok. Meghoztam az új fejezettet, hát nem tudom mit fogtok szólni. :/     A FEJEZET KICSIT RÖVIDEBB, MINT SZOKOTT LENNI. SAJNÁLOM:( 
A Cím magyarul : Egy élet Vége. ---> Azt hiszem, ha elolvastátok a fejezettet megértitek, hogy kire fog utalni. Jó olvasást. 
Puszii. Mercíí. 


Sebastian Vettel. 


Remélem Nikola örült a gyűrűnek és igent fog mondani, mert én komolyan gondoltam azt amit tettem, és mondtam. Már csak Hannahval kell tudatnom a  dolgokat. 
De most csak arra koncentrálok, hogy újra világbajnok lettem és, hogy Nikola velem van. 
Remélem a szüleim is örülni fognak neki. 
Minden vágyam Nikola Deutsch, és ez semmi féle képen sem fog megváltozni, akármi is történjék! 


Nikola.
Ashley Greene Picture
Hangokat hallottam, épp mikor odanéztem megláttam a többieket. 
-Sziasztok. -mosolyogtam rájuk. 
-Kár, hogy kihagytad. -huppant le mellém a kanapéra Jess.
-Na miért is?! -néztem rá.
-Remek buli volt. Sebastian és Jenson agyon locsolták egymást a pezsgővel. -nevetett. 
-Hú hát az jó. Azt hiszem- nevettem. -Bár tiszta pezsgősök lettek és ragadni fognak meg stb. Fúj. - nevettem tovább. 
-Na és az mi a kezedben?! -bökött arra Lily.
-Oh ez semmi. -nyomtam bele a táskámba a dobozt benne a gyűrűvel. 
-Áh szóval titkolózol?! -nézett rám anyu. 
-Öhm.. Határozottam Igen. -nevettünk együtt. 
-Hát jó. 
-Ha most megbocsájtotok én megyek. -álltam fel.
-Hová hová?! -jött be apa.
-Áh csak ki. Dolgom van. -hazudtam.
-Oké. -mondta, majd én már ott sem voltam. 


Át sietem a Red Bullhoz és Sebastian keresésére indultam. De nem találtam sehol, ekkor úgy gondoltam megnézem az öltözőjében és ahogy sejtettem ott volt.
-Szia. -léptem mellé. 
-Szia. -pattant fel azonnal és szorosan át ölelt. 
-Megkaptad a.. -kezdte.
-A gyűrűt?! -néztem kék szemeibe, melyekben rögtön elvesztem.
-Igen azt. -mosolygót rám.
-Meg. -elengedtem és a táskámba nyúltam és elővettem a dobozt. 
-Szóval. -kezdte. Elvette tőlem a dobozt és a kezébe majd lehajolt elém. -Ez egy öltöző igen tudom nem valami romantikus. -nevetett. -Szóval Nikola Deutsch úgy érzem sőt tudom, hogy te vagy az igazi, és szeretlek. Hozzám jössz feleségül?! -nézett rám reménykedve. Leguggoltam elé és a szemébe néztem. 
-Nekem ez az öltöző pont megfelel, és igen hozzád megyek. -mosolyogtam ár majd megcsókoltam közben az ujjamra húzta a gyűrűt. 
-Szeretlek. -suttogta.
-Én is téged, én Vettelem. -mosolyodtunk el. 


Megvártam míg ő lezuhanyzik és felöltözik. Majd az idén lezárása képen egy óriási bulit csap közösen mindenki. Amelyen én is részt veszek, sőt Lily illetve Col és Daniela is eljönnek. 
Sebastian és én szét váltunk de megbeszéltük, hogy a Partin találkozunk. 
Én "haza" mentem Liliékkel és a szobámba neki álltam készülődni, miközben nagyban kutattam valami csinos ruha után rá néztem a kezemre és megláttam az ujjamon azt a gyönyörű gyémánt gyűrűt, egyből Sebastianra gondoltam. Boldog voltam végre! 
Egyszer csak Lily nyitott be.
-Szia! -köszönt. 
-Szia. -néztem rá. -Te nem készülődsz.
-De. Dehogynem. De most válaszolj a kérdésemre! 
-Jó. -egyeztem bele. 
-Mit titkolsz már megint!? -nézet rám kérdően, válaszra várva és csípőre tette a kezét. 
-Semmit! -hazudtam.
-Nikola Mary Ann Deutsch! -szólt rám. Én ekkor már a fejemet vakartam tudván, hogy komolyan beszél, hiszen a teljes nevemet említette. 
-Igen?! -néztem rá kissé félénken.  
-Mit titkolsz?! Bökd már ki végre! -szólt rám újra.
-Szóval.. Sebastian és én kibékültünk tegnap. Ő megtudott mindent és boldog nagyon is és én is. Bemutatott a csapatnak is!  Na és ma.. Ma megkérte a kezem.. -meséltem boldogan.
-Micsoda?! -nézett rám Lily. 
-Itt van a gyűrű. -mutattam fel a kezemet.
-Te atya úr isten! -kapott a fejéhez Lily. -Te..te..te.. Menyasszony lettél! -ölelt át. 
-Igen. -sikítottam. 
-Annyira örülök neked, de ha megint át ver vagy baj lesz én kicsinálom azt a Vettel gyereket ugye tudod?! -nézett rám. 
-Igen- -öleltem át újra. -De most öltözöm és tedd te is ugyan ezt. -mosolyogtam rá.


Ő kisétált a szobából, én pedig bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam.
Majd elkezdtem készülődni. Kivasaltam a hajam, és kisminkeltem magam, de csak egyszerűen. 
Majd felvettem a ruhát amit választottam és a többi kiegészítőt, persze a gyűrűm is rajtam volt. 
Amikor a tükörbe néztem és megláttam magam boldog voltam a látvány ami fogadott tökéletes volt. Kimentem a szobából és Lily is előttem állt nagyon csinosan. Egy kék ruhát viselt, hozzá illő cipővel és kiegészítőkkel. 
A Party helyszínre indultunk a mi szerelmes párunkkal együtt, akik a mai nap folyamán az istenért sem akarták el engedni egymást. 
Megérkezésünkkor rengeteg fotós állt kint amire én nem is számítottam. 
Nagy nehezen sikerült bejutnunk, hiszen kint állt Lewis. Mikor végre beértünk megkérdeztem.
-Hát te?! 
-Engem küldtek a megmentésetekre. -nevetett.
-Miért?! 
-Azért, mert Sebastiannak dolga volt, Jessica meg Jenson el vannak mélyülve, én meg egyedül vagyok, mert Nicole nem érezte magát jól ezért nem jött el, de nekem a  lelkemre kötötte, hogy itt kell lennem. Én pedig a haverod vagyok ezért jöttem ki én a fogadtatásotokra -nevetett.
-Oké-oké. -mondtam én is nevetve. 


A nagy tömegben megláttam Sebastiant és ő is engem így egymás felé vettük az irányt.
Amint elértük egymást ő megcsókolt és a derekamnál fogva magához húzott, én a nyakába csimpaszkodtam és úgy szorítottam magamhoz. 
Amint elvártunk nem várt látvány fogadott. 
Anyu és Apu, Martinnal az emeleten minket bámult. Apu felhúzta magát és alig bírt lenyugodni, anya próbálta Martinnal lenyugtatni. 
-Ohoh.. -mondtam. végül.
-Mi a baj?! -kérdezte aggódva Sebastian, közben pedig egy asztalhoz húzott, ahol ott ült Kimi és Mark. 
-Sziasztok. -mosolyogtam rájuk. 
-Hello. 
-Nikola vagyok. -fogtam kezet Kimivel.
-Örülök, hogy megismerhetlek sokat hallottam rólad. -mosolygót rám. 
-Oh tényleg. -néztem Sebre aki csak mosolygót.
-Szóval mi a baj?! -ültünk le. 
-Anyum rá jött ,hogy te meg én, és megtudta, hogy tőled vagyok terhes. Ám apám ezt nem tudta és látta a csókunkat is, és irtó mérges lett. 
-Kicsim. Nikola semmi baj nem lesz. Oké?! -nézett a szemeimbe. 
-Igen persze. -mosolyogtam rá. 


A Party további részében nem is foglalkoztam anyámékkal. Rengeteget táncoltam Sebastiannal, sőt még Colal és Kimivel is, akivel nagyon jóban lettem. Bemutattam neki Lily barátnőmet akivel rengeteget voltak együtt az este. Col és Ela pedig legfőképpen egymással foglalkozott. 
A táncolás mellett beszélgettünk és nevettünk. 
Úgy döntöttem, hogy nem szeretném anyámékkal találkozni így megkértem Lilyt, hogy amint haza ér csomagoljon be a bőröndjeimbe és küldje át őket Sebastian szállodájába.


Mivel én elégé hamar hajnali kettőkor elfáradtam Sebastian és én "haza" mentünk. 
A szállodája autóját hívta és a szállodához hajtottunk ám eközben rengeteg fotós fotózott le minket.
Nem lehetett lerázni őket, hiába mentünk elégé gyorsan. 
Ám ekkor egy kanyarhoz értünk ahol a kocsi megcsúszott és neki mentünk egy villanyoszlopnak.. 
Innentől kezdve én már semmire sem emlékeztem..  


Két nappal később. 


Valami éles fény nyílalt a szemembe alig láttam, nagy nehezen sikerült kinyitnom a szememet és anyu ült mellettem. Belőlem pedig rengeteg cső lógott ki.
Az ajtó felé tekintettem és akkor láttam meg belépni rajta Lilyt.
-Lily. -néztem rá. 
-Istenem te felébredtél. -jött oda azonnal. 
-Hol vagyok Lily?! -néztem rá. 
-Kórházban. Violet. -kezdte szólongatni anyát aki egyből felkelt. Amikor rám pillantott sírni kezdett.
-Nikola hát fel keltél végre. -mosolygót rám.
-Anya. -szóltam. -Mi történt.- Anya sírni kezdett, megszólalni sem tudott így Lilyre pillantott aki rá pillantott majd bólintott. 
-Nos. -kezdte Lily. -Autóbaleseted volt. Sebastiannal készültél a szállodájába a Party után. Ám rengeteg fotós jött utánatok. A sofőr próbálta lerázni őket, de egy kanyarban megcsúszott és neki ütközött egy oszlopnak. Ennek már két napja, te azóta komában voltál.. És sajnos.. Nikola annyira sajnálom.
-Mi történt Lily?! Hogy van Sebastian na és a baba?! Lily válaszolj! Lily! -kiabáltam és sírni kezdtem. Majd egy orvos jött be, valami injekciót adott be amitől kicsit sikerült lenyugodnom, gondolom nyugtató lehetett. 
-Lily kérlek folytasd. -kértem. 
-Szóval Sebastian jól van, a keze eltört, a fejét ütötte be, és belső vérzése volt, de már jól van. Megműtötték és semmi baja.  
-Lily a baba.. -kérdezte nem éreztem semmit sem..Ekkor már bőgni kezdtem,de szó szerint.
-Annyira sajnálom Nikola. Én.. -Lily is sírni kezdett ekkor tudtam.. -Muszáj elmondanom, muszáj kimondanom. -Vett magán erőt Lily. -A baba meghalt. -válaszolta. 


Sírni kezdtem és őrjöngtem. Nem akartam elhinni ami történt. 
Én két napig kómában voltam és eltört a lábam.
Sebastiannak pedig belső vérzése volt, de hál' istenek már jól van, a keze is eltört.
A babánk pedig meghalt. 
Az orvos megvizsgált majd jobbnak látta, ha ad egy újabb nagyobb adag nyugtatót bár én ellenkezdtem. De mégis megkaptam és szinte egyből elaludtam. 




Sebastian.


Nem tudtam semmit sem mikor felkeltem. 
Majd az orvos elmondott mindent, és Kimi is ott volt velem. 
Meg persze Christian, Mark és a többiek is bejöttek. 
Mind nagyon aggódtak értem, én mégis Nikoláért aggódtam. 


Két nap múlva kelt csak fel és akkor tudtam meg mi is történt. Szerencsére fel kelt a kómából, ám hallani lehetett, hogy ki van borulva és sír.. 
Tudtam. Ekkor tudta meg, hogy mi történt a kicsivel. 


Már minden sínen volt. A közös életünk. És ekkor azok miatt a barom, idegesítő fotósok miatt minden, de minden megváltozott. A baba meghalt. Mi pedig itt fekszünk egy kórházban.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése